Selasa, Disember 28, 2010

PKR BERMIMPI DI SIANG HARI

Anuar dan rakan-rakan dalam pakatan jangan fikir mereka akan dapat memerintah negara ini walau dengan apa cara sekali pun, tambah lagi dengan janji-janji yang tak masuk akal. Masakan rakyat akan teripu lagi dalam pilihanraya umum akan datang.
Rakyat terutama golongan muda sedar betapa hinanya mereka ditipu dengan pelbagai, tetapi semuanya untuk mencapai cita-cita beliau ingin menjadi perdana menteri. PKR tidak ada agenda perjuangan untuk membela rakyat, PKR bukan sebuah parti yang boleh menyelamatkan negara. PKR ditubuhkan untuk menyelamatkan Anuar semata-mata.
PKR dimasa akan datang akan menjadi kuda DAP. Melayu dalam PKR tidak akan memenangi mana-mana kawasan pilihanraya jika parti yang dipimpin oleh DAP tidak menyokong mereka. Justeru jika itu hakikatnya, maka jangan beranganlah beliau akan menjadi perdana menteri di masa akan datang.
PKR makin hari makin kurang ahli kerana merkea dah faham bahawa perjuangan PKR bukan untuk rakyat, perjuangan PKR untuk Anwar, Azizah dan Azmeen. Perjuangan 3 individu ini akan kekal, ini jelas dalam pemiilhan pimpinan baru-baru ini. Anwar mempertahankan Azmi habis-habisan. Kenapa tidaknya? Segala rahsia Anwar semuanya ada dalam bedok Azmi, tak ada Azmi, maka hancurlah Anwar. Justeru, Azmi dianggap anak emas oleh Anwar.
Apa pun yang disebut oleh Anwar, maka kita tidak seharusnya percaya, kerana segala-galanya keadilan untuk Anwar, yang lain hanya tali barut Anwar tidak lebih daripada itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan